vineri, 23 septembrie 2011

Carti utile

Acum cateva zile am intrat in posesia catorva carti de decoratiuni  pentru torturi , tutoriale figurine etc. si m-am gandit sa le postez si pentru voi
Toate sunt in format .pdf.Mai jos voi posta link-urile de unde le puteti descarca.








 Download















Download









 

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                 








     
      
 





Download






Download


















Download





   










Download







 







Download







Download







Download







 Download






Download







Download

5 comentarii:

  1. sunt foarte utile aceste carti! multumesc pt ele...acum doar rabdare sa avem sa executam totul asa ca la carte....pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. dupa cate vad iti place sa faci tortulete :))deci ai si rabdare.spor la treaba.
    in curand voi mai pune alte...15-20 :*

    RăspundețiȘtergere
  3. da,utile dar timp pentru ele gasesc undeva?bibi,cand imi spui si mie reteta ta de pasta de zahr ca eu ulei de palmier tot nu gasesc?

    RăspundețiȘtergere
  4. eu ti-am am dat reteta.Data viitoare cand o fac o sa o postez si aici :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Buna seara. Deci nu-mi vine sa cred că am găsit așa om că dumneavoastră 💜 pe internet nimic nu găsești gratis deci m-am înșelat. Va mulțumesc din suflet că a-ți postat aceste cărți gratuit sa învețe și alte fete 👏😘🥰 felicitări

    RăspundețiȘtergere