luni, 3 octombrie 2011

Chec multicolorat

Astazi nu am avut chef sa fac nimic.In timp ce Bebe-Luka dormea am avut chef de joaca cu,culorile si iata ce am realiza,un chec multicolorat.Reteta checului este extrem de simpla


Ingrediente:
  • 6 oua
  • 12 linguri de zahar
  • 12 linguri de ulei
  • 12 linguri de faina
  • 1/2 plic praf de copt
  • coaja de portocala(optional)
  • coloranti alimentari

Mod de preparare:

In bolul mixerului punem ouale si zaharul si le batem, bine ,bine, la viteza maxima pana se albesc si isi dubleaza volumul.

Adaugam coaja rasa de portocala apoi adaugam treptat ulei(la aceeasi viteza)pana se incorporeaza tot.


Reducand viteza robotului la treapta 1, adaugam incet faina amestecata in prealabil cu praful de copt.


      Dupa ce am terminat de amestecat toate ingredientele impartim compozitia in 6 boluri(atatea culori am folosit eu),cantitatea nefiind egala ci vom pune din ce in ce mai putin.
     Adaugam colorantii doriti,omogenizam bine si incepem sa turnam in forma dorita.Eu am folosit forma de chec dar se poate folosi orice forma.

   
  Vom incepe cu cea mai mare cantitate si vom termina cu cea mai putina.Avand nevoie de ambele maini nu am reusit sa fac poza si la aceasta operatiune dar finalul arata asa:


 Ramanandu-mi cate ceva din compozitii le-am turnat in cateva forme 


   Punem blatul la cuptorul incins la 165 grade pentru 35-45 minute.
Si asa arata sectionat

Pofta buna!








2 comentarii:

  1. Arata tare bine asa colorat,sigur este bun.O zi buna.P.S.Am deschis si eu blog si te rog daca vrei sa mi te alaturi si sa ma urmaresti,doresc si eu sa-mi fac prieteni in blogosfera,care sa-mi spuna daca le place ce vad la mine sau nu.Multumesc mult.Sper ca nu te-am deranjat.

    RăspundețiȘtergere
  2. Bun venit! cum sa deranjezi?!?"Usa"blogului mei este deschisa pentru toti cei care doresc sa-l viziteze.Multumesc de vizita!

    RăspundețiȘtergere